Besök i Nobelhallen

En arbetsdag är över och på eftermiddagen hann jag och Nilsson med ett besök i Nobelhallen. Själv hade jag förmånen att få en pratstund med Kristofer Näslund inför morgondagens match mot Malmö. Läs den artikeln i morgondagens tidning eller på nwt.se/sport/folj_bofors.

Ja, jag erkänner att Nilsson var först på plats imorse. Han måste ha ställt väckarklockan fel eller något i den stilen. För helt vaken kan han inte ha varit då han promenerade till jobbet med tanke på vurpan i korsningen Anders Ersgatan/Kyrkogårdsgatan…

Annars då? Jo, vi har jobbat lite med den blogg du just läser. Det är en del nyheter på gång men för tillfället kan jag inte avslöja mer än att det kommer att hända saker här. Men det lär du märka.

Svahn junior var ensam på dagis för första gången i dag och det kan ju alltid vara lite känsligt. Och mycket riktigt så grinade han en del… när vi hämtade honom. Han ville nämligen stanna kvar.
Om det vittnar om personalens kompetens eller att jag har varit pappaledig de senaste fyra månaderna låter jag vara osagt…

Bofors-Malmö i morgon. Jag tror att det blir relativt målsnålt i Nobelhallen och tippar 2-2 efter tre perioder. Linus Persson avgör sedan till BIK:s fördel. Glöm inte var ni läste det, för det gjorde Nilsson efter Almtuna-BIK då ”någon” tippade rätt resultat.

1 kommentar

  1. Du tippade att Bofors skulle vinna på ”övertid”. Jag tippade att Almtuna skulle göra det – så vem har, egentligen, rätt?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lämna en kommentar